Жалба до мобилен оператор

Можете да изпратите жалба директно до мобилния оператор, преди да търсите съдействие от регулаторните органи. В немалко случаи тази жалба се оказва напълно достатъчна, за да бъде отстранен вашият проблем.

Всеки от мобилните оператори в България има на интернет страницата си специално поле, където попълвате вашите данни, написвате оплакването си и го изпращате до отдел „жалби“. Отговорът обикновено е по електронна поща, но може да ви потърсят и на мобилния телефон.

Ето от къде можете да изпратите жалба до вски от мобилните оператори в България:

Изпратете жалба до „Мтел“

Изпратете жалба до „Глобул“

Изпратете жалба до „Виваком“

Коментари
  1. Бисер П Иванов казва:

    Искам да направя оплакване във връзка с вива ком тв.
    В началото на месеца ми се обади ваша служителка да ми направи оферта да си подновя договора и да ми предложи вашата телевизия , като първия месец се възползвам от безплатно гледане на НВО , Синемакс и др.
    Когато дойдоха и я инсталираха всичко беше добре и ги имаше трите безплатни канала за първия месец , вечерта обаче ги нямаше .
    Обаждах се на 123 няколко пъти при което ми обясниха че ще бъде проверено и ще ми бъде върнат отговор чрез обаждане , но две седмици вече няма такова .
    От 123 служителите ми обясниха че е трябвало да ме пита служителката която ми се обади кога и в колко ще е удобно да направят поставянето на приемника , точно тя е трябвало да ме пита дали ги искам тези промоционални тв канали , но тя не ме е питала за такова нещо.
    Моля да пъде проверен и разрешен този проблем!!!

  2. Бисер П Иванов казва:

    Искам да направя оплакване във връзка с вива ком тв.
    В началото на месеца ми се обади ваша служителка да ми направи оферта да си подновя договора и да ми предложи вашата телевизия , като първия месец се възползвам от безплатно гледане на НВО , Синемакс и др.
    Когато дойдоха и я инсталираха всичко беше добре и ги имаше трите безплатни канала за първия месец , вечерта обаче ги нямаше .
    Обаждах се на 123 няколко пъти при което ми обясниха че ще бъде проверено и ще ми бъде върнат отговор чрез обаждане , но две седмици вече няма такова .
    От 123 служителите ми обясниха че е трябвало да ме пита служителката която ми се обади кога и в колко ще е удобно да направят поставянето на приемника , точно тя е трябвало да ме пита дали ги искам тези промоционални тв канали , но тя не ме е питала за такова нещо.
    Моля да пъде проверен и разрешен този проблем!!!
    Цитиране

  3. Ани казва:

    Здравейте да си споделя впечатленията от вива-ком, подавала съм жалба до оператора за не коректно изчисляване на фактурата т.т бях на „симпатия“ това са 2карти който са с неограничени лезплатни разговори по междуси, а те ми начислиха около 10лв. Разговори и то само на единя номер, та подадох жалба и ми казаха че всичко си било наред и си платих фактурата. Така че изобко не се оправят негата само с една жалба до оператора

  4. kpuc_st2@abv.bg казва:

    Komisiq za zashtita na nz si kakvo .Narichate se zashtita na kakvo?,nemojete da zashtitite dori i edin potrebitel sabrali ste se i si mislite che pravite neshto i che mojete a samo petnite darjavata i potvarjdavate kolko nekadarnici ima v tazi darjava i kak samo govorite che ima nachin da ni pomignite,s tezi saveti koito davate nz kogo se opitvate da izlajite i za kogo rabotite zashtoto polza ot vashata izmislena zashtita nqma .Posochete pone edin chovek koito e oboril mobilen operator, nqma. Trqbva dase zasramite ot nesposobnosta si i da sprete da polzvate dumata„pomosht„ vsichko tova koeto kazvate nigo kazvat i v ofisite-„ da razbirase izpratete jalba„ i posle kakvo?Shte izpolzvam dumata nekadrnici bez pretesnenie che shte ubidq nqkogo ,zashtoto ste takiva.Savet kam horata ne zadavaite vaprosi kam takiva izmisleni obshtnosti kato tazi,koito vednaga shte vi kajat pravata vi po zakon.Kam tezi obshtnosti kato tezi-AMI RAZBRAHME SI PRAVATA KAM KOI TRQBVA DA SE OBARNEM ZA DA NI ZASHTITI KAM ADVOKAT ,KOITO NQMA DA MOJE DA DOAKAJE NISHTO SRESHTU VELIKAN KATO GLOBUL ILI MTEL,ILI KAM VAS GRUPA OT NEORIENTIRANI SAVETNICI .kpuc_st2@abv.bg tova e emaila mi ako taka narechenata komiciq za zashtita ima da pribavi neshto.

  5. Д.Грозев казва:

    Преди повече от година получих сметка от 700лв без ДДС. За ползване на мобилен интернет само за интернет интересното беше че по разпечатката дадена ми от виваком като време прекарано е интернет сам прекарал 15мин а съм изтеглил информация на стойност 700лв.Веднага се обадих на оператор защото разбирате ли неможех да повярвам че това се случва мислех че има някаква грешка уви грешка нямАше не любезната операторка ми каза че тя нищо нечожела да направи Само ми каза че тва е сумата.отидох в офис там като чуха за проблема ми не се изненадаха явно не бях първия сигурно няма да съм и последния служителката ми каза да напиша жалба но да не се надявам на сторнирне на сумата ии така както тя ми каза нищо не се случи започнаха да чи звънят някви хора да ме натискат дА си платя сметката която не е реална!!! Как може в европейска държава това да се случва съветвах се с адвокати те ми казаха че единствено мога да ги съдя но това ще отнеме време и средства ии най вероятно ще зАгубя делото звънях в господари на ефира оказа се че виваком им е спонсор!! Явно мобилните оператори и
    Мутренски те фирмички който звънят и притесняват хората когато си решат никой не ги закача.това нормално ли е?

Вашият коментар

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s