Жалбите срещу „Мтел“ – по над 1000 всеки час

Posted: март 15, 2011 in Мтел, Fun
Етикети:, , , , ,

Всеки час в ‘Мтел“ пристигат средно по над 1000 сигнала от недоволни абонати, ако се вярва на съобщение, публикувано от самата компания.

„Едва 25 клиенти на Мобилтел бяха приети до 13 часа във временната приемна на Комисията за защита на потребителите днес. В същото време, за този период от деня – между 9:30 и 13 часа – Мобилтел приема през своите канали за обслужване на клиенти близо 4000 запитвания“, се казва в съобщението.

Една проста сметка показва, че това прави по над 1100 жалби средно на час, получени в централата на компанията. Те се приемат от телефонните оператори или от други служители, които ги получават по мейл. На сайта на „мтел“ има специална секция, откъдето можете да изпратите въпрос или жалба.

Очевидно е, че целта на прес съобщението е била да подчертае безсмислието на приемната за оплаквания на КЗП и в същото време да възвеличае всемогъщия отдел „Жалби“ на „Мтел“. Но тук пиарите на телекома са си вкарали автогол, и то с воле. Вярно, в съобщението не се говори за 4000 жалби, а за 4000 запитвания, но самият факт, че сравняват жалбите до КЗП със „запитванията“ до „Мтел“ е достатъчно показателен за това, че принципно двете неща не се различават съществено.

Иначе статистиката от първия работен ден на новата приемна за оплаквания на столичния площад „Славейков“ е следната. Към 13 часа – 71 подадени жалби, 25 срещу „Мтел“, 17 срещу „Виваком“. Предполагам това означава, че срещу „Глобул“ са подадени най-много жалби, но тук сметките не са точни и не можем да го твърдим със сигурност. Ще трябва да изчакаме официалната статистика, ако има такава.

Коментари
  1. Симо казва:

    Важното е като ги получат да ги обработват бързо и в наша полза. Аз от сайта си подадох оплакването. Много бързо ми върнаха парите и ми дадоха 20лв бонус за неудобството.

  2. kozlovsky казва:

    @ Симо
    Може ли да разкажеш по-подробно какъв е бил проблемът ти и колко бързо са успели да го разрешат? Това е блог за проблемите с мобилните оператори, но когато има положителни примери, не бива да ги пренебрегваме.

  3. Аз казва:

    Къде да се включа в колективния иск, понеже GSM апарата работи само с Мтел и се налага прекодиране, за да мога да го ползвам и за други оператори.

  4. kozlovsky казва:

    Не съм сигурен, че кодирането на телефоните е основание за жалба срещу Мтел, защото се прави в цял свят :) Но ако все пак си решил, жалбите се приемат в писмен вид на адреса на АПТИУ София 1715, п.к. 15. Те ще бъдат използвани от асоциацията в съда, ако се стигне до завеждането на иск.

  5. krasimir казва:

    Мога да кажа, че най-големия измамник е мтел, защото няма никъде по света, където да ползваш услуга, без да знаеш и да ти натресат големи суми, а още по-абсурдното, когато го разбереш случайно чрез магазините на мтел и да ти кажат, че ти си виновен за това, а да не говорим и за другите случаи на хората, на които са накърнени правата. А това е срам и позор за управляващите, които искат да са на власт, но същевременно гледат как техните съграждани им се потъпкват правата. Кажете ми в коя нормална и правова държава го има това?

  6. nqma znachenie казва:

    абе мтел още не са си оправили шибаната система !!! и ние понасяме всичко

  7. nqma znachenie казва:

    превишавал съм си лимита (не знам как при положение че си използвам отстъпките от самия абонаментен план), но не са ми спирали сметката… защо блеят платих веднъж 170 лева, след това 200 лева и сега ми искат още 150 … нямам думи просто

  8. [...] Всеки час в ‘Мтел” пристигат средно по над 1000 сигнала от недоволни абонати, ако се вярва на съобщение, публикувано от самата [...] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts [...]

  9. Nikolay markov казва:

    Тези са нагли и безскрупулни престъпници. Днес, като отидох да проверя отново за резултата от жалбата си от 17.01 ми разкриха в очите философията си. Йордан Марков от звеното им за жалби ми заяви пред свидетели каква е процедурата им по жалбите. Предлагат ти малка сума за опрощаване, ако не се съгласиш става по- малка , докато се откажеш. Никой не разглежда жалбите, защото те не могат да докажат нито една сметка. Думите бяха съпроводени с наглост и безочие, все едно , че разговаря с червеи. Между другото жалбата ми бе , че съм заключил СИМ картата в банков сейф, по предвидения от закона ред /в присъствието на нотариус и със съответните документи/, а те продължават да ми начисляват сметки – 185, 60 и т.н. Тези нагливци поискаха да им представя копие от жалбата си , защото не я знаели къде е в архива и документите от нотариуса . Да ама не- отиваме на съд. Щом като дори не четат жалбите, ще ги съдя до дупка за материални и морални вреди и за пропуснати ползи. Призовавам Ви да го направите и всички Вие. На бунт срещу ментел. Ние не сме овци и роби да ни крадат, така безочливо. Николай Марков – ntmarkov@abv.bg[/quote]
    РS Прекратявам взаимоотношенията си с тези крадци, макар, че им бях лоялен клиент с 4 телефона от 10 години. Призовавам ви да ги изгоним от България.

    • Abu Talib казва:

      Телекомите са ужасяващо лакоми акули. Трябва да бъдат одържавени, защото са безконтролни. ТРЯБВА!!

  10. gabi казва:

    Днес си „купих телефон от mtel samsung s5230star . Когато се прибрах и го включих не работеше ,черен екран! Върнах се в магазина взеха ми телефона ,а ми оставиха гаранцията и казаха да се върна утре !защото от другия офис ще донесат уж нов.Отидох в др офис и ни ми дадоха телефон ,казаха утре да ходя , от където съм го купила там ще го занесат!Та аз не оставям телефон за поправка ,а купувам чисто нов !Върнах си парите ,но……Държаха се ужастно,казаха ,4е не са куриерска фирма ,за да го откарат веднага.Второ автоматично ми преподписаха договора без да известят!Да не говорим ,че надписват сметки. Лоялен клиент съм от 10 години нямам никакъв бонус, а в глобул ми казват ,кога ми изтича договорът и сега за лоялен клиент ще дават телефон,може да е обикновен,но е жест. В мтел освен лошо отношение и обслужване друго не съм видяла и след тази година ще спра договора си 100% и майка ми не е доволна .Съветвам да се махате от мтел и уж новите ,но развалине телефони

  11. чакам казва:

    На 12.08. 2011г. след като си платих сметката за един от предходните месеци, написах жалба за друга сметка, която е много висока. Девойката най-безочливо ми каза, че ще получа SMS с входящия номер на жалбата. До този момент – 15.08.2011г. нямам нито SMS, нито нещо друго. Многократните опити да се свържа с магазина на Мтел, където „подадох“ жалбата се оказаха безуспешни. Посоченият в сайта им телефон просто не отговаря. Два пъти говоря с оператор и познайте – получавам отговори под индиго – да, ще получите SMS, дори обещаха, че ще ми се обади лично магазинерката им, на която е подадена молбата! Ха-ха-ха, наивно и глупаво е да вярваме на тези безочливи хора. Явно имат забрана да приемат жалби! Крайно време е да останат без клиенти!!!

  12. Ужилена М-телка казва:

    И ние сме от „ужилените“ от Мтел. Натресли са майка ми със сметка за 6000лв за един месец.Възползвали са се ,че по Нова година е пратила смс-си за играта им с колата Голф4 или 5 беше и са и хакнали потребление от 5500смс-са. Изроди!! Ходихме и до Централния им офис и казаха,че е възможно ,майка ми на 68г да си е поиграла.Ееееегати играта.От сутрин до вечер през 40сек смс,нито е яла нито е спала и така цял месец. Мошеници! Явно някой им хакна системата и им разказа играта и ние сега трябва да им попълваме липсите. Да ама не!!!

  13. валентин тодоров казва:

    за три минути интернет който не съм и ползвал ми дойде сметка от 21 лева възможно ли е това бе кви са тия бе

  14. cromanion казва:

    М-тел са нагли крадци които нямат място на нашия пазар.Ще ми преподпишат договора за проклетият интернет само защото съм закъснял с 4 дена от които единият е неделя.Не е ли нормално да те предизвестят за изтичащият договор.. или това се отнася само за белите страни към които ние не се числим.Сигурен съм в едно: при първа възможност ще се откача от тях и неискам и да чувам че съществуват като оператор.Едно време брояха колко абонати са спечелили…хе хе те и сега ги броят но в обратен ред.С полотиката която водят срещу клиентите си предизвикаха ефекта на доминото.Ум царува…..ум и патки пасе!!!

  15. Yudjel казва:

    От 10 г.сме клиенти на Мтел,но е дошло време вече да се откажем от тях.Проблема е следния,решихме да закупим тел.от тях със план сърф и талк,на такса 19,90 лв.със включени 500 мин.разговори към всички моб.оператори и неограничен интернет.И какво се получи след няколко дена получаваме сметка от 105 лв.и отиваме да питаме в близкия до нас офис.Операторът каза че планът ни не е активиран и трябва да отидем откъдето сме закупили тел.да им кажем.Жена ми отиде понеже аз бях на работа,при самото споменаване на проблема,управителят отказал да даде каквато и да е информация.Междувременно след 2 или три дена получихме още 2 сметки от 82 и 77 лв,без да сме пипали въобще телефона.На 20 юни отидохме пак да проверим за плана оказа се че след спора ни веднага са го активирали(не съм сигурен обаче) но с датата от покупката.Егаси мошениците веднага фалшифицираха проблема,но сметките си висят заради тяхната грешка.Затова не мисля да им плащам нищо което реално не съм ползвал.пък нека ме съдят.Никога повече няма да ползвам услугите им щом постъпват по този начин,откъде тези пари ние да не сме милионери.

  16. IvGKoleva казва:

    Пълен Цирк! Виждам, че коментарите са писани от преди години, но аз и семейството ми сме доказателство, че и към ден днешен кошмара не е приключил. Предстой ми да подам жалба, до всички възможни комисии и прочие срещу тези кожудери Мтел. Всъщност Ви пиша с молба някой, ако може да ми даде съвет. Всеки един от читателите знае, че търсенето на права ни, в която и да е институция в милата ни родина е ходене по мъките. Историята тръгва от далеч… „Приключих“ отношенията си с Мтел преди 2-3 години, малко ми е трудно да подредя хронологически историята си с тях, понеже тя датира от 2001 год. С изненада научих, преди 2-3 месеца, при посещение от моя страна в техен офис, че им дължа четири цифрена сума за три мой телефонни номера. Основният който съм ползвала, този който съм обявила за откраднат преди 5 години и за друг неизвестен за мен :) помолих да ми представят договорите за всички услуги който съм ползвала и фактурите за сумите който им дължа. Явно служителите им не са много наясно с това какви права имат и каква информация могат да предоставят на абонатите си и ме размотаваха 2 месеца докато накрая ми казаха да подам жалба – удобно за тях. Интересното е за мен, е че имат различни канали за намиране данни на длъжниците им, но до сега те самите не са се свързали с мен – имат адрес, личният ми e-mail, при посещението си при тях поисках да им оставя и телефонен номер, но служителката не пожела да го запише. Дори и фирма за събиране на вземане не проявява интерес към мен – малко съм разочарована от пренебрежението им :))) А в същото време от преди седмица тормозят майка ми, която също не е техен абонат от 2 години, за скромната сума от 150 лева, за която също отказаха да и представят фактура. Абсурдно е, при искане от наша страна да се предоставят доказателства за дължимите суми, служителят да взима брошура с поредната промоция и да ти запише безразборни цифри – Аз също съм грамотна, мога да си ги измисля, запиша и сама! Това, което мисля да направя е да подам жалбата си до съответните комисии и ако нямам резултат в най-кратък срок,обмислям да подам същата в съда. Проблема ми е там, че нямам нищо документирано, като доказателства. Нямам изпратени смс-и, водена кореспонденция, всичко е било устно, договорите, който са ми давали с годините са незнайно къде… Молбата ми е ако някой от Вас знае, е чувал или има мнение за по-горе посоченото да ми пише. Благодаря предварително на всички заинтересували се :)))

Вашият коментар

